zaterdag 11 januari 2014

Gothic and Midieval Shelf



Het is veel te lang geleden dat ik wat geschreven heb. Dat hoort niet, als je een blog hebt. 
Dus ik beloof beterschap.
Ik heb veel gewerkt aan Gothic. Vijf bladzijden erbij gedaan.
Maar dan komt er een nieuw kleinkind bij (in Mei) , en moet ik haar opzij leggen. 
Samen met Sanne is er een nieuwe uitgezocht. Midieval Shelf,  van Spangler. 
Ik denk niet dat ik deze af krijg voor de geboorte. Maar ik kom een eind. 
23 bladzijden in 20 weken is zelfs voor mij teveel.

It's been too long since I've been writing. That's not right, if you have a blog. So I promise to do better.
I have worked a lot on Gothic. Five pages was added.
But then comes a new grandchild (in May), and I have put her aside.
Along with Sanne there is a new project sorted out for the new nursery. Midieval Shelf, from Spangler. I do not think I get it ready for the birth. But I will come far. 23 pages in 20 weeks is too much., Even for me

1 opmerking:

demeter83 zei

Drool and double drool, I love Medieval shelf, can't wait to watch your progress