zondag 18 november 2012

MC.Escher, Three Worlds Finished


Na een week van veel borduren heb ik hem dan af. Three Worlds, voor mijn zoon Ivan. Hij heeft een vijver met Koi karpers. En ik vond dit ontwerp wel goed bij hem passen. In December vorig jaar ben ik er mee begonnen. In de zomermaanden een kleine onderbreking. Met maar weinig variatie aan kleuren, vond ik het aan het einde wel zwaar. Volgende week ga ik naar de lijstenmaker om er een mooie lijst bij te zoeken. Ivan is jarig op de laatste dag van het jaar. Ik hoop dat hij er veel kijk plezier aan heeft.


After a week of much stitching it's done. Three Worlds, for my son. He has a pond with Koi carp. And I found this design fit well for him. In December last year I started it. In the summer months a small break. With little variation in color I found it at the end heavy. Next week I go to the framer to look for a nice frame. Ivan's birthday is on the last day of the year. I hope he has a lot of fun to look at it.

9 opmerkingen:

Nurdan Kanber zei

Congrats on this great finish!
It looks stunning!
Greetings

Joke zei

Prachtig, Astrid!

MarchAnn zei

Looks Great Astrid Good Job. I love watching all your projects but Escher's are my favorite. I really have to do one for myself soon and this may be the one.
Happy Holidays

Tania zei

Van harte proficiat met dit werk! Het is echt heel knap en niet makkelijk door al dat grijs denk ik.

Johanna zei

Congratulations on this wonderful finish =) I'm happy you were able to finish this in time =)

Saskia zei

wauw, wat mooi en wat een werk

Desirée zei

Wow het is echt een schitterend werk geworden, daar kan je wel uren naar kijken, vooral omdat er zoveel in te zien is. Je zoon is er vast en zeker blij mee.

Astrid zei

I brought it to the framer. I hope the frame wil look nice. It take two weeks before I can show it to you all.

Liesbeth zei

Geweldig, ik geloof graag dat het op een gegeven moment wel zwaar wordt om de hele tijd alleen maar met grijstinten te moeten werken. Het resultaat is echt geweldig!