zondag 11 november 2012

Escher last page

Eindelijk begonnen aan de laatste pagina. 1 December krijg ik het wel klaar. Ik heb uitgerekend dat ik per dag 300 kruisjes moet doen. Nou, dat is wel te doen. Zaterdag was een hele sombere dag. Maar met een lampje, goede muziek, en drie films, kwam ik al bordurend de dag wel door. Ik zag, Kuifje, Snowwhite and the huntsman en the walking dead seizoen 1.
Ger heeft het heel druk met Windows acht. Hij is aan het ontdekken. Veel apps en een hele andere indeling. Wel spannend en leuk.   

I finally started the last page. 1 December I get it done. I calculated that I should do each day 300 crosses. Well, that's to do. Saturday was a very gloomy day. But with a light, good music, and three films, I came  stichting through the day. I saw Tintin, Snow White and the Huntsman and the walking dead season 1.
Ger's very busy with Windows eight. He's discovering. Many apps and a different layout. Exciting and fun.

Geen opmerkingen: