donderdag 2 augustus 2012

Three worlds, nine pages to go

Het valt niet mee om te blijven focussen. Het weer is lekker. Ik wil dit af hebben in December. Moet ik toch iedere dag wat doen. Nog negen pagina's te doen. Ik heb uitgerekend dat ik 4000 steken per week moet doen, om het dan af te hebben. Dat is normaal niet zo'n probleem. Maar er staat veel te gebeuren de komende maanden. Oma word je niet ieder jaar tenslotte.

It's hard to stay focused. The weather is nice. I want this off in December. I must do something every day. Nine pages to do. I calculated that 4000 stitches a week,should be enough. This is normally not a problem. But there is much to happen in the coming months. You do not become a grandmother every year.

8 opmerkingen:

ByJuut zei

prachtig borduurwerk

Yvon (jioya) zei

Het wordt echt prachtig.

Groetjes Yvon.

Nurdan zei

Splendid work!

Greetings from Istanbul

Tania zei

het is een prachtig werk. 4000 steken per week lijken me veel, maar ik ben ook geen snelle borduurster.

Elisabeth zei

Het word schitterend al lijkt me die 4000 steekjes wel heel veel ;)

Margreet zei

Wat wordt het mooi.

Desirée zei

Het wordt schitterend en ik vind het veel kruisjes per week hoor. Leuk dat je oma wordt!

saramsades zei

zeer mooi, prachtig