zondag 1 april 2012

Shaman from Laura Prindle

Toen we aan het fietsen waren, kwamen we langs het huis van mijn ouders. Ik heb altijd een klein cameraatje in mijn zak. Dus kon ik een foto nemen van het begin van Shaman. Voor mijn vader is twee pagina's, het begin. Ik wil mijn Escher klaar hebben in december. Dan is Ivan jarig. Maar mijn tempo is wat gezakt, en ik weet niet of ik het ga halen. 

When we were clycling, we passed the house of my parents. I always have a small camera in my pocket. So I could take a photo of the beginning of the Shaman. For my father is two pages, the beginning. I want my Escher ready in december. Then is Ivan's birthday. But my speed is dropped, and I do not know if I'm going to get

6 opmerkingen:

Stitchesbyme zei

wow prachtig, je werk van Escher is ook erg mooi,
veel borduurplezier

saramsborduurblog zei

Prachtig, heel mooi

Desirée zei

Het begin? Ik vind dat je vader al een heel eind op weg is, het wordt erg mooi.

Dani - tkdchick zei

Oh my goodness! That is amazing!!!!!

Faerie zei

Gorgeous! I've nominated you for Liebster award!

angelique zei

Geweldig mooi wordt dit, wat leuk dat je vader hier zoveel plezier aan heeft.

Groetjes Angelique.