vrijdag 27 april 2012

Escher

In de afgelopen twee weken heb ik een bladzijde gemaakt. Wel veel stukken hetzelfde. Dat werkt snel. Nu het lijf van de vis. Ik heb niets gedaan aan de telefoon van de majesteit.
Ik ben deze week twee keer naar de fysiotherapie geweest, voor mijn voet. Ik krijg een aantal shock wave behandelingen. Dat is met een aparaat die trillingen maakt, en een hertz door de pees stoot. Daarmee moet de verkalking van de pees weggaan. Het is wel een pijnlijke behandeling. Maar met een goed eindresultaat hoop ik.

In the past two weeks I made ​​a page. However, many pieces the same. It works fast. Now the body of the fish. I did nothing of the majesty Telephony.
This week I've been twice to the physical therapy for my foot. I get a number of shock wave treatments. This is one device that creates vibration, and shock hertz through the tendon. This should leave the calcification of the tendon. It is a painful procedure. But with a good end result I hope.

7 opmerkingen:

MarchAnn58 zei

Wow that fish is really starting to pop. Great job.

Tania zei

Wat ben je een heel eind opgeschoten. Veel beterschap met je voet gewenst!

INGRID zei

WOW !!!!! is lang geleden dat ik nohg geblogd heb en zie hier juist de afgewerkte astronomer , is maar èèn woord voor PRACHTIG !!!!!De kleuren SCHITTEREND , echt heel erg mooi !! Je "Escher" gaat ook goed vooruit knap werk hoor !

Yvon (jioya) zei

MOOI!!!
Er is al veel te zien, ook weer op deze pagina.

Sterkte met je voet, ik hoop dat de behandeling echt gaat helpen.

Groetjes Yvon.

dulcinella zei

Geweldig mooi! En weer zoveel vooruitgang! Heel veel succes met je shockwave behandelingen. Ik heb inderdaad al gehoord dat het heel pijnlijk is, maar ook al over heel goede resultaten.

Kim zei

I love how this is stitching up! The fish is really standing out.

Desirée zei

Dat ziet er weer goed uit, fijn dat je aan 1 stuk door kan borduren met een kleur. Sterkte met je voet.