zondag 15 april 2012

Escher Three Worlds

Ik ben met de laatste bladzijde van deze rij klaar. Nu ga ik weer aan de volgende beginnen. De karper komt mooi in beeld. Ondanks dat ik het een mooi project vind, ben ik toch even aan een nieuwe begonnen. Ik kon het niet weerstaan. Wat een leuke.
Het is Her Majesty Telephony van Jacek Yerka. Met een douchekop als hoorn en een klein blikken torretje als bel. De parels die uit de jurk komen. Echt Dali like.

I am with the last page of this row ready. Now I go to the next row. The carp is beautiful in the picture. Although I find it a nice project, I have just a new start. I could not resist. What a fun.
It is Her Majesty Telephony from Jacek Yerka. With a shower as horn and a small tin beetle as an bell. The pearls come from the dress. Really like Dali.

8 opmerkingen:

dulcinella zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
dulcinella zei

Deze is heel erg mooii En je hebt al een behoorlijk stuk gedaan!

Stitchesbyme zei

Esher wordt prachtig, je nieuwe patroon is ook erg mooi

Diane (di) zei

Oooo Astrid, the carp looks amazing. He's beautiful.

I saw Her Majesty on the HAED website and have been able to resist it so far. I really like it! You'll probably push me over the edge with your WIPs. Looking forward to your pics!! :)

Tania zei

Heel erg mooi je nieuwe werk. Je Escher mag er ook zijn.

Yvon (jioya) zei

De Karper ziet er goed uit en je nieuwe Head is ook weer prachtig.

Veel plezier ermee.

Groetjes Yvon.

Gizzimomo zei

Beautiful work!

Desirée zei

Allebei de werken zijn erg leuk, nog veel borduurplezier!