dinsdag 27 maart 2012

Blog Award

Ik heb een award gehad van Rachel. dank je wel .
I have had an award from Rachel. Thank you very much.

Ik moet wel vijf dingen noemen die nog niemand van mij weet.And what are the five facts that you don’t know about me?

1. I like to watch crime series, mostly Sweden or Denmark ones.
2. I like Porsches (Carera)
3. I dont like a very hot summer.
4. I like to decorate my home. ( paint, new Wall paper)
5. My health is not always great.

I have also had the award from March Ann. Thanks..

4 opmerkingen:

Diane (di) zei

Congratulations on your awards, Astrid (you deserve them)! :)

Stitchesbyme zei

proficiat

dulcinella zei

proficiat, Astrid, meer dan verdiend. geweldig om al die kaarten geborduurd te zien! schitterend werk heb je hier.

btw een vraagje: hoe zet je in de rechtse zijbalk die lijst met projecten waarop je kan zien hoever je al gevorderd bent?

in ieder geval, ik kijk in de toekomst uit naar je posts!

Astrid zei

dulcinella, als je in je ontwerp (aanklikken) van je blog zit dan kan je een nieuw gadget toevoegen. daarin moet je even zoeken naar hoe je het kan toevoegen. Ook als hij daar niet bij zit op de bloggersite kijken waar ze zitten en dan toevoegen met de HTML code. het lijkt erg moeilijk maar gewoon proberen. Astrid