zondag 19 februari 2012

my coffee corner at home


Na een tijd strompelen, en doktersbezoeken, gaat het iets beter. Ik ga morgen voor korte tijd weer werken. Je zou helemaal vervreemden van menselijk contact. Ik heb heel wat op internet rondgezworven, en dat kost geld. Maar ik heb iets heel leuks gevonden voor in de huiskamer. Een sjabloon voor mijn koffiehoek. Zaterdag heb ik dat met hulp aangebracht. Ik moet zeggen het resultaat is mooi.

After a while of stumble, and doctor visits, its getting better. I go tomorrow for a short time to my job. You would completely dispose of human contact. I have a lot of wandering around on the internet, and that costs money. But I found something very nice for the home. A template for my coffee corner. Saturday I made ​​it with help. I must say the result is beautiful.

5 opmerkingen:

Kruissteekies zei

mooie koffiehoek, fijn dat je je weer wat beter voelt

Margreet zei

Leuk, z'n hoekje. Vervelend als je zo moet kwakkelen met je gezondheid. Het kan alleen maar beter worden. Sterkte verder.

Yvon (jioya) zei

Fijn dat het weer wat beter gaat, doe nog maar wel rustig aan.
Je koffiehoek ziet er leuk uit.

Groetjes Yvon.

Saskia zei

wat is dat leuk zeg

Elisabeth zei

wat een prachtig koffiehoekje, zo zou ik spontaan gaan koffie drinken. (aangezien ik normaal nooit koffie drink)
Het komt zo erg mooi tot zijn recht.

Gelukkig voel je je weer iets beter.