vrijdag 16 december 2011

Three Worlds. MC Escher


Na een week zwart-wit borduren heb ik een pagina klaar. Het is weer eens wat anders dan al dat groen. Wel leuk om te doen. Ik ga nog een pagina naar beneden. Ik ben benieuwd naar de vissenkop. Bijna Kerstmis. Heerlijk weekend met familie.

After one week Stitching black and white, I have a page ready. It's something different than all the green. Nice to do. I go one page down. I am curious about the fish. Almost Christmas. Wonderful weekend with family.

3 opmerkingen:

Elisa zei

Wat een pachtig werk word dit nu al.

Tania zei

Ik heb ook al vaak gedacht om een Escher te maken, maar het is juist dat alleen zwart-witte dat me tegenhoud.

Liesbeth zei

Het wordt erg mooi, ik kan me voorstellen dat je iets anders wilde dan het groen van de afgelopen maanden!