zondag 11 december 2011

Nieuwe start / new start

Het nieuwe werk is, Three Worlds van MC. Escher. Er zit onderaan het werk een koi Karper. Deze is dan ook voor mijn zoon Ivan. Ik begon er vorig weekend aan.  Er zit veel kreinik 032 in. In het lichtere gedeelte. Leuk om te zien. Ik verzamel nog niet zo lang alle draadjes. Het eerste glas, is van de First Rose. Deze zit propvol. Het glas van Escher zal niet zo kleurrijk zijn. Het zijn maar 16 kleuren.

The new work, Three Worlds of MC. Escher. There is a koi carp down at the work. This is for my son Ivan. I started last weekend. There is much kreinik 032 in the lighter part. Nice to see. I collect all the wires, not so long yet. The first glass of the First Rose. This is packed. The glass of Escher will not be so colorful. They are only 16 colors.

5 opmerkingen:

Desirée zei

Het ziet er al goed uit, ben benieuwd naar de volgende update.

MarchAnn58 zei

Love the colors but like The Three Worlds, I will be watching this one its in my stash too.

Yvon (jioya) zei

Je gaat gelijk weer als een speer.
De schilderijen van Escher blijven leuk om naar te kijken, en is waarschijnlijk ook heel leuk om te maken.
Succes ermee.

Groetjes Yvon.

Elisa zei

Wat ga je rap, en prachtig. Mijn werkje heeft ook die draad, voor mij is het voor het eerst, dus even wennen. Ben benieuwt naar de volgende update

INGRID zei

WOW ...je gaat weer super vlug en ik kijk er naar uit om hier meer van te zien ..