maandag 14 november 2011

First Rose finished

First Rose is klaar. Ik ben in Februari aan haar begonnen. Ik heb in het begin haar nog gerouleerd met de Medusa. Nu ga ik haar naast Isabella hangen. Ik denk dat ze een mooi span zijn samen.
Nu het toch bijna december is ga ik eerst maar eens de kerstsok afmaken. Dan pas aan een nieuwe beginnen. Het word er een van Escher voor mijn oudste zoon. Voor mijn jongste zoon, heb ik ook wat in gedachten. Nu maar niet op de zaken vooruit lopen. Eerst genieten van de Rose. 

First Rose is ready. I started in February with her​​. I have her first rotated with the Medusa. Now I hang it next to Isabella. I think they are a good pair together.
Now it's almost December, I first have to finish the Christmas stocking. Only then a new start. It become one of Escher for my oldest son. For my youngest son, I have some in mind to. Let's not getting to far ahead.
First enjoy the Rose.

8 opmerkingen:

Desirée zei

Wow wat is ze prachtig geworden, het is net een foto! Echt schitterend.

Margreet zei

Het is een plaatje. Schitterend.

sarams1987 zei

waw, heel mooi. prachtig is ze geworden.

Ga je ze inkaderen ?

Strijk of was (met de hand) je dit prachtig werk voordat je het inkaderd ?

Tania zei

Proficiat! Het is echt een prachtwerk.

Lonneke zei

Echt prachtig!

Pauline zei

Heel erg mooi geworden, knap gedaan!

jacko zei

Hoi Astrid, ik heb met bewondering naar je werk gekeken, ik mag ook graag borduren maar heb het al lang niet meer gedaan, door jouw werk krijg ik ook weer zin, mag ik vragen waar je je patronen van daan haalt? Groeten Elly.

Astrid zei

Hoi Elly
Ik koop mijn patronen bij HEAD (heaven and earth) op internet. Ook de nederlandse site borduurbrink heeft deze wel. Je kan ook op onze familiesite kijken. www.vanomme.com daar staat alles onder astrid meer uitgebreid beschreven.Leuk als je weer begint het is om je rustig te n=maken en een enorm tijdverdrijf als je het even niet ziet zitten. succes.