zondag 23 oktober 2011

Nordic acorn pan

Ik heb een nieuw bakblik. In de vorm van een eikel. Erg leuk. Ik had deze op de beurs gezien, en later besteld via internet. Het is een Nordic. Ik heb geprobeerd om er een hele eikel van te maken. dat viel nog niet mee. Te veel deeg in de vorm gedaan. Ik moest de randjes er voorzichtig afsnijden. De zijkanten brokkelen af.  De twee helften vullen met chokopasta, op elkaar plakken, en dan de onderkant dopen in gesmolten chokolade. Ik ga ze volgende keer op zijn kop in een eierdoos laten opstijven want nu zitten ze aan de doos vast. 

I have a new pan. In the form of an acorn. Very nice. I had seen it on the show, and later ordered over the Internet. It's a Nordic. I tried to make a full acorn of it. it was not easy. Too much dough in the shape done. I had to carefully cut the edges. The sides are crumbling. The two halves filled with chokopasta, stick together, and then the bottom dip in melted chocolate. Next time, I'm going set them upside down in an egg carton to harden, because now they sit on the box set.

2 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

Wat ziet dit er leuk uit!

Groetjes Yvon.

MarchAnn58 zei

They look really fun to make, I love the pan.