donderdag 29 september 2011

First Rose

De onderste helft van het gezicht is klaar. Nu ga ik beginnen met de rest van de neus, en ik denk dat de ogen  ook tevoorschijn komen. Nu ik zo de foto bekijk denk ik dat ik de bruine kruisjes in haar nek nog weghaal. In het origineel is het natuurlijk de overgang naar de achtergrond. Maar nu staat het niet. Ook enkele steekjes bij haar neus ga ik weghalen. Maar dat doe ik pas als ze klaar is dan heb je goed overzicht.

The lower half of the face is finished. Now I begin at the rest of the nose, and I think that the eyes also appear. Now I see the picture, I think I'm take away the brown crosses in her neck. In the original, of course, is the transition to the background. But now it is not beautiful. Some stitches under her nose I  take away to. But I do so only when she is done, when I have a good overview.

5 opmerkingen:

Marleen zei

PRACHTIG !! en wat een vordering!

Elisa zei

Wat een vordering Schitterend :)

Desirée zei

Het wordt erg mooi, de donkere kruisjes in haar nek vind ik niet storend hoor. Maar als jij er naar blijft kijken, dan zou ik zeker veranderen.

Tania zei

Heel erg mooi! Het ziet er een heel fijn werk uit.

Saskia zei

wat is ie mooi zeg