zaterdag 10 september 2011

First Rose. JC. Christensen

Zo, na alle vermoeidheden van de vakantie , ben ik weer begonnen met borduren. Foto's van de vakantie zijn afgedrukt. (700) en die moet ik nog sorteren. Een heel karwei, maar ik doe er iedere keer wat, dan komt het helemaal goed.
Ik ben nu begonnen aan het leukste deel van The Rose. Haar nek en gezicht.
Ik ben vanmorgen nog wel in de tuin bezig geweest. Wat een chaos was het daar. Na de regen en de stormen. Het gras was veel te lang. En veel bloemen afgebroken. Het is weer een beetje netjes.

So, after all the fatigues of the holiday, I started stitching again. Photos of the holiday printed. (700) and I still have to sort them. A big job, but I do every time a little bit.
I have now begun at the fun part of The Rose. Her neck and face.
This morning I still spent time in the garden. What a mess it was there. After the rain and the storms. The grass was too long. And many flowers aborted. It's a little neat now.

2 opmerkingen:

Sarah zei

ziet er heel mooi uit, prachtig. ben zeer benieuwd naar je volgende update.

zeer mooie blog heb je, ik volg je

Mvg Sarah

Desirée zei

Jammer dat je vakantie voorbij is, maar je kan nog genoeg nagenieten met je foto's. Je borduurwerk wordt erg mooi, ben benieuwd naar het gezicht.