zaterdag 13 augustus 2011

Cry of the Icemark


Ondanks dat het nu niet echt zomerweer is, is het op mijn blog wel een beetje stil. In de winter ben ik er iets meer mee bezig. Mijn vader heeft veel gedaan. Twee hele rijen afgemaakt. Cry of the Icemark. Met veel glitter. Hij vind het leuk om bezig te zijn aan een kleiner project.
Mijn eigen werk, the First Rose is ook al goed gevorderd. Volgende week een update.

Although it's not exactly summer weather, it's on my blog a bit quiet. In the winter I'm doing something more. My dad has done a lot. Completed two full rows. Cry of the Icemark. With lots of glitter. He like to be busy on a smaller project.
My own work, the First Rose is already well advanced. Next week an update

6 opmerkingen:

Saskia zei

dat ziet er mooi uit

Yvon (jioya) zei

je vader gaat echt snel, en ook al is dit misschien een "kleintje"er zitten volgens mij wel heel wat kleuren in.
Wens hem maar succes met het vervolg.

Groetjes Yvon.

raja zei

hallo borduurvrienden ik heb een mooie link voor jullie elke dag word er gratis een patroontje geplaatst je kunt de laatste 5 downloaden nadat je aangemeld bent veel plezier ermee groetjes Raja
http://cross-stitchers-club.com/?code_avantage=kstwzx

Desirée zei

Wow wat gaat je vader snel met borduren, het wordt schitterend.

Sarah zei

ziet er heel mooi uit, prachtige vorderingen maak je

Mvg Sarah

www.borduurwerkensarah.wordpress.com

Gizzimomo zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.