zondag 31 juli 2011

First Rose


Het grootste gedeelte groen heb ik nu wel gehad. Nog 1 pagina omhoog met een stuk mouw. En dan nog wel de elleboog. Dan kan ik aan het mooiste gedeelte beginnen. Haar gezicht en haar haar. Ik denk dat ik haar eerst maar afmaak. Alhoewel ik de Medusa ook mooi vind. Maar ik kijk er naar uit om deze met kerst toch wel af te hebben. Ik ben dan wel niet mijn vader die er bijna gewoon twee per jaar maakt. Hij denkt niet een project vooruit maar wel twee.

The most green I've now had. One page up with a piece of sleeve. And still the elbow. Then I begin the best part. Her face and her hair. I think I finish her ​​first. Although I like the Medusa too. But I'm looking forward to finish her this Christmas. I may not just like my father, he makes almost two a year. He does think one project forward but two.

4 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

wow jij hebt aardig wat gedaan zeg, ze wordt steeds mooier.
De kleuren zijn zo sprekend, ben wel heel benieuwd naar haar gezicht, ik heb nog niet gekeken hoe het geheel eruit ziet ik vind het wel leuk om haar zo te zien groeien.

Groetjes Yvon.

Desirée zei

Mooi zeg, er is een heel stuk bijgekomen!

Margreet zei

Wat een mooie kleuren. Wat zal het eindresultaat mooi worden en waar haal je de tijd vandaan.
Groeten, Margreet.

INGRID zei

Jij bent toch ook een vlugge hoor Astrid , ik vind het toch goed opschieten en ze word mooi ....heel mooi !