vrijdag 24 juni 2011

First Rose

Wat een maand. Mooi weer, veel buiten geweest, Sanne ziek, en ten laatste vakantie. Dus nu maar een update van de First Rose. Het werd tijd ook. Ik vind de hand er wel mooi uitzien. Het toont wel aan dat het een hoog werk word. Het is wel lastig om uit te puzzelen welke kleur je van de achtergrond niet moet borduren. Ik had natuurlijk toen ik hem kocht wel zonder achtergrond kunnen bestellen. Maar dat was ik vergeten. Omdat ik nu vakantie heb, en het volgende week al 1 Juli is, zal er nog wel een vinger af zijn, maar meer niet denk ik.
Met Sanne gaat het aardig, gisteren weer even een pijn terugslag. We zijn even met de auto naar de opticien geweest. Haar bril was uit het lood. Nog van het ongeluk. En het deed pijn op haar neus. Nu kan ze alles weer goed zien. Haar borduurwerk ligt onder handbereik. Ik vind, dat ze maar eens een paar steken moet doen.

What a month. Nice weather, lots been outside, Sanne sick, and at last holidays. So now only an update of the First Rose. About time too. I think the hand is very beautiful looking. It shows that it is a high work. It is difficult to figure out what color the background you should not stitch. Of course I had when I bought it, do without any background. But I forgot. Since I have vacation now, and next week it is July 1st, there will still be a finger done, but that's all I think.
Sanne is recovering, just a pain setback yesterday. We just drive to the optician. Her glasses were off balance. Still of the accident. And it hurt on her nose. Now she can see things right. Her embroidery is close at hand. I think that she have a couple of stitches to do.

4 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

Het ziet er goed uit hoor,succes ermee.
Wens Sanne sterkte en ik hoop dat ze zich wel wat beter gaat voelen.

Groetjes Yvon.

anojaa zei

It's an amazing work indeed!
Glad your daughter is feeling better.

Tania zei

Wat een prachtig werk! Heel erg fijn en mooi gedetailleerd.

INGRID zei

Het is weer een pracht werk , zo fijntjes ...is dit 1x1 ?
Nog veel beterschap met Sanne .