dinsdag 3 mei 2011

Something else




Om de andere week zijn we met zijn zessen op de dinsdag. Dan bak ik meestal een taart. Ditmaal weer eens een decoratietaart. Ik had het boek binnen gekregen van Wendy, en daar stond een leuke hond in. Ik heb geprobeerd om het zo goed mogelijk na te maken. En lekker dat hij was. ik heb nog een kleinstukje over. Morgen bij de koffie dan maar.

Every other week we are with six on Tuesday. Then I usually bake a cake. This time  a cake with decoration. I had received  Wendy's book, and there was a nice dog in. I have tried to imitate. And good it was. I have a little bit left. Morning at the coffee then.

4 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

is het niet zonde om zo iets aan te snijden?
Maar als ik het goed begrijp is de taart erg goed gelukt als er nog maar 1 stukje over is.

Groetjes Yvon.

Sjoukje zei

Wat een lekkere kunst is dit!!! En inderdaad maar veel foto's van maken, dan kun je er nog steeds naar kijken als de taart al wel in de buiken zit.

Wat heb je onder die mooie buitenkant zitten? Oftewel: wat voor soort taart is het?

Astrid zei

Het is Moskovitchgebak. Heeel luchtig. In laagjes gesneden met huisgemaakte aardbeien jam ertussen en luchtige botercreme. Snoepen en dan denken we maar even niet aan de calorieen.

Saskia zei

wat een geweldige taart