donderdag 5 mei 2011

The Gift

Mijn vader is bij mij langs geweest. Hij heeft weer een rij af. Wat gaat die man snel zeg. Nog een laatste rij dan heeft hij dit project af. Ik heb er twee detail foto's bijgedaan. Dat de jongens met de motorfiets aan het sjouwen zijn. En de gulle gever, die duidelijk in zijn nopjes is. Bij zijn knieen kan je het hondje zien. Precies zo'n hondje als we jaren gehad hebben. Spike heette het beestje.

My father has been visit me. He has another row finished. He is fast. One last row to go. I have two detail photos added. That the boys with there gift are pleased. And the generous giver, who is clearly delighted. Next to his knees, you can see the dog. Just such a dog we have had. Spike called the dog.

7 opmerkingen:

Lonneke zei

WoW! Ziet er fantastisch uit!

Yvon (jioya) zei

Wat een snelheid, het is echt een pracht werk!!

Groetjes Yvon.

Elisa zei

Wow wat gaat hij snel en wat word hij al prachtig.

anojaa zei

It's so beautiful!

Tania zei

Wat een prachtig werk!

Desirée zei

Het is echt geweldig mooi! En supersnel.

Ingrid zei

WOW !!!! Prachtig !! het is nog mooier dan ik eerst had gedacht !!