maandag 23 mei 2011

The final countdown....

Mijn vader had mij gemaild dat hij aan de laatste pagina begonnen was. Dat moest ik wel even vastleggen op de foto. Hij verwacht dat hij hem zaterdag af heeft. het laatste stuk heeft niet veel kleurwisselingen meer. Dus dan doet hij er ongeveer 1000 steken per dag. En het restant was nog 6000 steken. Dus dat moet te doen zijn. En ik maar denken dat hij hem niet klaar zou hebben voor 1 oktober.

My father had emailed me that he had started the last page. That I had just have to take a photo. He expects that he finish it on Saturday. The last piece does not have much more color changes. So then he does about 1000 stitches each day. And the page was about 6000 stitches left. So that should be work out. And I thought that he would not be ready for October 1.

5 opmerkingen:

Saskia zei

wauw wat een klus en erg mooi

anojaa zei

Simply amazing! Wow!

Yvon (jioya) zei

Dat is echt een pracht werk!!

Groetjes Yvon.

Virpi zei

Wow, your father is a superhero for all stitchers =D

Desirée zei

Dat heeft je vader echt snel gemaakt, ben benieuwd naar het eindresultaat.