donderdag 28 april 2011

To many beautiful days......

Tjonge, de maand April was zo mooi, dat ik maar 1,5 bladzijde van The First Rose heb gedaan. We hebben heel veel motor gereden. De bollenstreek bekeken en op een terras gezeten in Maastricht. Ook in Maastricht even ondergronds geweest. Gelukkig mijn motorjas aan. We hadden het niet koud.  In Juni ga ik er weer met The Rose verder. Dan komt de voorkant van de jurk tevoorschijn. Het is overmorgen koninginnendag. En op 1 Mei ga ik verder met de Medusa. Het ligt aan het weer, hoeveel ik er van doe in Mei. 

Wow, the month of April was so beautiful that I only did 1.5 pages of The First Rose. We have done a lot of motorcycling. We looked at the tulips in the west, and sat on a terrace in Maastricht in the south. And we've been underground in Maastricht caves. Luckily I had my motorcycle jacket on. We had no cold. In June I will go further again with The Rose. Then comes out the front of the dress. The day after tomorrow is Queensday. And on May 1st I'll continue with the Medusa. Situated on the weather, of how many I do in May.

6 opmerkingen:

Ewa zei

I love seeing both your work and the photos you share. Both are beautiful and a joy to see. Thank you so much for sharing!

Yvon (jioya) zei

Je first rose is toch aardig op weg zo en in de grotten bij Maastricht heb je altijd wel warme kleren nodig.
Heerlijk dat je zo van het mooie weer kunt genieten.

Groetjes Yvon.

demeter83 zei

Looks absolutely incredible love, congratulations

Elisa zei

Wouw wat een pracht die kleuren, en de grotten zijn altijd leuk :)

Ingrid zei

hihihihi maar 1.5 bladzijde van de First Rose ? Daar kan ik alleen van dromen ;) ! Het wordt weer een pracht stuk Astrid !

Wendy zei

mooie kleuren !
en je hebt groot gelijk, heerlijk genieten van het mooie weer.
alhoewel het hier vrijdagavond flink gespookt heeft !