zondag 13 maart 2011

Medusa


In een week een bladzijde af. Nou dat is zelfs voor mij toch wel stevig aanpoten. 7315 kruisjes. Volgende week wel wat langzamer denk ik. Een beetje meer confettie. Bovenaan de pagina de derde rij van rechts. Het is allemaal haar haar. Ik denk niet dat er in deze rij naar beneden haar gezicht al tevoorschijn komt. Maar dat geeft niet. Ik ben door de eerste zure appel van achtergrond heen.


In one week one page done. Well that's even for me surely hard solid work. 7315 crosses. Next week a bit slower I think. A little more confetti. Top of the page, the third row from the right. It's all her hair. I do not think in this line down her face appears. But that's okay. I'm through the first hard and boring background.

5 opmerkingen:

Desirée zei

Zo je hebt vast pijn in je vingers/handen gekregen. Je gaat echt als een raket.

Astrid zei

He ja zeg dat wel, maar ik heb al jaren pijn in mijn handen door atrose. Winter is altijd een pijnlijke zaak en zeker als het vriezend weer is. Of regenachtig. maar ik stop niet.. Het is zo leuk om te doen.

Ingrid zei

Goh Astrid een bladzijde in een week ???? daar kan ik alleen maar van dromen :))! Je gaat wel heel erg snel meis , ben al benieuwd hoe deze gaat worden !!

mywips zei

prachtig! en ja zoals anderen zeggen je gaat als een speer! turbonaalden gevonden soms ;-)

Tama zei

It looks great! You're so fast!