zondag 6 maart 2011

Medusa L.A Williams

Een hele week aan maar twee kleuren gewerkt. Het gaat wel heel snel maar is erg saai. 7315 steken gedaan. Volgende week heb ik vast de onderkant bereikt. Dan kan ik weer naar boven om aan haar haren te werken. Dan ga ik weer verder naar benden en komt er meer van haar lichaam te zien. Daar verheug ik me dan maar alvast op. 1 April ga ik weer verder met First Rose dus ik wil wel al wat kunnen zien aan de bovenkant. Het gaat wel lukken.


A whole week only used two colors . It's very fast but is very boring. 6315 stitches done. Next week I probably reached the bottom. Then I can back up to her hair. Then I go back down and there is more to see of her body. I found joy in it already. 1 April I will continue with First Rose so I would do anything to see the top wil appear. It can do it

2 opmerkingen:

Sarah zei

Je zit echt niet stil, er is al zoveel bijgekomen zie ik.

Inderdaad het is soms een beetje saai met hetzelde of dezelfde kleuren werken, maar geef de hoop niet op. Binnenkort kan je dan verder werken aan die haren ;)

Dan komt er weer eens verrandering in ;)

Mvg Sarah

Amarins zei

Soms is het inderdaad even saai, maar als je verder gaat soms heel verfrissend met nieuwe kleurtjes. Ben benieuwd hoe het verder gaat!
Groetjes,
Amarins