vrijdag 18 maart 2011

The Gift

Als mijn vader belt of dat ik even tijd heb, dan weet ik wel hoe laat het is. Dan heeft hij een rij af van het project. En nu was dat ook zo. Vanmiddag kwam hij langs zodat ik een foto kon maken. Het word al echt heel mooi. De trotse jongens met hun motorfiets. En strakjes komt de gulle gever er ook bij te staan.


If my dad calls me, if I have some time left, then I know what time it is. Then he has a row of the project finished. And it was true. This afternoon he passed by so I could take a picture. It is really beautiful. The proud boys with their motorcycle. And soon comes the generous giver in the picture.

6 opmerkingen:

Elisa zei

Wat een pracht werk, wat gaat je vader toch hard.

mywips zei

ook heel mooi werk van je pa! en gaat ook vlug!

Ingrid zei

gohh ... wat kom ik hier toch graag eens neuzen , prachtig weer van je vader Astrid en wat gaat hij vlug vooruit ! Ik kijk al uit naar je vlgende berichtje !

Nina zei

Hi! You have been awarded the Stylish Blogger Award :) You can find more about it here:

http://kirjoja-ja-kasitoita.blogspot.com/2011/03/stylish-blogger-award.html

Karen zei

Hi Astrid I just want to tell you that your father work and your's of course are amazing, I always see your blog but this is the first time that I leave you a comment, Congratulations for such beautiful cross stitch that both of you have made.

Tama zei

Wow, that looks really good!