zondag 6 februari 2011

strand/beach, taarten/ pie

Het is slecht weer. Dus heb ik twee taarten gebakken dit weekend. Vrijdagmiddag zijn we eerst met mijn ouders, naar Hoek van Holland gereden. Ik dacht dat het wel spectakel zou zijn met die storm. Nou dat was het ook. Ger en pa zijn wel naar het water gelopen. Maar ik en mijn moeder zijn bij het duin blijven staan. Nou ja, staan konden we bijna niet... Eenmaal thuis heb ik gelijk de oven aangezet. En heb ik eerst een Walnoten taart gebakken. Met lekkere Ahornsiroop. Vandaag heb ik een Italiaanse chokoladetaart gebakken met ricotta, citroen, chokolade en geconfijte vruchten. o ja, ook een glaasje sherry meegebakken. Hij ruikt verrukkelijk


The weather is bad. So, I baked two pies this weekend. Firts we took Friday my parents to Hook of Holland. I thought it would be spectacle that storm. Well that was. Ger and Dad went to the sea. But me and my mother remained by the dunes . Well, we could hardly stand ... Once home, I set the oven on. And I baked a walnut pie. With delicious Maple syrup. Today I have baked an Italian Chocolate pie with ricotta, lemon, chocolate and candied fruit. oh yes, and a glass of sherry in. He smells delicious.


Me and Mum walkin to the beach (trying)

De chokolade taart met geconfijte vruchtjes, ricotta en chokolade met citroenschil.
The chocolat pie, with ricotta, sweet fruit, lemon.

De walnut pie

1 opmerking:

Carolyn NC zei

My goodness, the pies look yummy!