zondag 13 februari 2011

First Rose

Eindelijk een pagina klaar. Het gaat zo langzaam op het frame. Maar met deze stof is het wel mooier. Februari is nog niet voorbij dus ik ga aan de tweede pagina beginnen. Het craquele effect van de jurk is wel goed te zien. ik ben dan ook met 16 verschillende kleuren groen bezig. Je word er helemaal draaierig van als je er naar kijkt.


Finally a page done. It's so slow on the frame. But with this fabric, it is beautiful. February is not over yet so I'm going to start the second page. The crackle effect of the dress is good to see. I am working with 16 different shades of green. You become totally spinning from when you look at it.

7 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

Wat ziet dit er mooi uit!!!
Mijn complimenten en zoveel kleuren groen tegelijk, ik dacht dat het er bij mij veel waren maar deze heeft er nog meer.
Veel plezier ermee en ik ben zeer benieuwd naar het vervolg.

Groetjes Yvon.

Annelies zei

wat een mooie kleuren groen! Ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet als hij af is.

groetjes Annelies

Sally zei

Congratulations on finishing the page. Those colours are beautiful.

Marleen zei

mooi, maar niet makkelijk al dezelfde tinten, maar mooi zal het wel worden! veel plezier met de 2de pagina..

Desirée zei

Het ziet er erg mooi uit, maar groen is ook mijn lievingskleur haha. Je hebt snel een pagina af, op naar de volgende.

Aafke zei

Heel erg mooi. Dat groen vind ik prachtig.
Groetjes Aafke

Ingrid zei

Wat een werk hè zo met al die verschillende tinten , kijk er al naar uit om het te zien groeien ...
het wordt weer super mooi !