vrijdag 7 januari 2011

Nieuwe jaar projecten.

Nieuw jaar nieuwe kansen. De Sapphire Stocking gaat aan de kant tot het eind van het jaar. En ik ga me focussen op De Medusa van LA.Williams en The First Rose van Christensen. Dat neemt niet weg dat er wel wat tusendoor kan komen hoor.

De Medusa is de maand Januari. En in Februari ga ik aan de eerste steken van The Rose beginnen. goede voornemens voor grote projecten.

New year, new opportunities. Sapphire Stocking go's away until the end of the year. And I'm going to focus on the Medusa of LA.Williams and The First Rose of Christensen. That does not mean that something can get through interstate though.
Medusa is the month of January. And in February I'll be the first to start stitching of The Rose. Resolutions for large projects


7 opmerkingen:

Elisa zei

Wat een prachtige werken

Amarins zei

Schitterende werken zeg!
Groetjes,
Amarins

Yvon (jioya) zei

Dat ziet er weer goed uit!

Succes ermee.

Groetjes Yvon.

Wendy zei

alle 2 hele mooie werken, succes !

Ingrid zei

Schitterende projekten weer , heel veel plezier met borduren ...

Aafke zei

Hallo Astrid,

Al een hele tijd volge ik je blog. Jij en je vader maken prachtige borduurwerken. Onlangs heb ik besloten om ook een HAED te gaan borduren. Heb jij nog tips voor mij? Ik ben begonnen met het wikkelen van het borduurgaren op bobbins. Maar het zijn zoveel kleuren en diverse tekens. Heb jij adviezen voor mij, over hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Alvast bedankt
Aafke

Astrid zei

He aafke.
Als je even een mailtje stuurt naar astrid@vanomme.com dan kan ik je het een en ander uitleggen in een replay.
Astrid