zondag 30 januari 2011

Medusa LA.Williams

Het is wel lang geleden dat ik geschreven heb. Maar je moet maar zo denken dan ben ik dus aan het borduren. Ik heb deze maand aan de Medusa van LA.Williams gewerkt. Ik ga een maand aan een project werken en dan wissel ik om. Als je dat om de week doe dan ben je er weer uit. Intussen heb ik ook even aan de kerstsok gewerkt voor de christmas SAL van HAED. Iedere 24 en 25 ste van de maand is dat. Die was vorig jaar erg in de vergeethoek gekomen. Maar Denise heeft iedereen weer wakker geschud.


It is long since I wrote. But you should think so, I'm am stitching. I got this month worked at the Medusa of LA.Williams. I go one month working on a project and then I switch. If you do that every week you're out again. Meanwhile, I also briefly worked at the Christmas stocking from the Christmas SAL of HAED. Every 24 and 25 th of the month. That was last year really came into oblivion. But Denise has shaken everybody up.

4 opmerkingen:

Sally zei

Both your HAED pieces are coming along beautifully.

Desirée zei

Je bent weer flink opgeschoten, leuk hoor ;)

Yvon (jioya) zei

Ze zien er mooi uit,die sok heeft mooie kleuren en zal vast tegen de komende kerst klaar zijn.
Ben benieuwd naar je andere HEAD.

Groetjes Yvon.

Ingrid zei

En weer ga je erg vlug , beide zijn echt prachtige werken ...