woensdag 12 januari 2011

Madonna ingelijst/framed

Eindelijk, mocht ik haar ophalen. Drie jaar lang, heb ik er iedere maand December aan gewerkt. Ik heb nog een stuk opnieuw moeten doen omdat het patroon niet klopte. Mijn vader heeft toen nog een stuk voor uit zitten halen. Die man heeft engelen geduld. Ik vind het wel een afwisseling om in December juist eens wat anders te doen.


Finally, I could pick her up. For three years, I have worked every December at it. I have to do a piece over again because the pattern was wrong. My father was here to do the frogging for me. The man has patience. I think it's fun to do in December just something else.

12 opmerkingen:

Tania zei

Wat ziet dat er prachtig uit!

Tama zei

Very beautiful!

Joke zei

Wat schitterend geworden, een prachtige lijst, helemaal áf! Complimenten, Astrid!

Sjoukje zei

Gefeliciteerd! Het is heel mooi geworden. En als je altijd alleen maar in december geborduurd hebt, dan heb je dit dus in drie maanden gedaan?! Heel erg knap!

Lonneke zei

Echt heel mooi!

Yvon (jioya) zei

Heel erg mooi en die lijst is perfect!

Groetjes Yvon.

Jan zei

That is so pretty! Great work.

Yvonne zei

Beautiful!

Miriam zei

WAUW!!!

Groetjes
Miriam

Sally zei

It is beautiful.

Dani - tkdchick zei

Gorgesou!

me zei

erg leuk! jij moet ook engelengeduld gehad hebben! die krijgt vast een mooi plekje.