woensdag 5 januari 2011

Londen visit

6 dagen in Londen. Het was een belevenis. Oudejaarsavond aan de voet van The Eye. We waren samen met Ivan en Sanne. Ik denk niet dat we veel hebben overgeslagen. We hebben bijna alles bekeken wat er maar mogelijk was. Mede dankzij Sanne. Zij loodste ons door de ondergrondse. Ze had een schema van bezichtingen gemaakt. Van de kroonjuwelen totaan de Tower. En van het paleis tot aan de museum's. Maar er ging een vervelende griep in Londen rond. En wij hebben dat natuurlijk ook mee gekregen. Helemaal gratis. We hebben allemaal een dag in bed doorgebracht. Afwisselend dat wel. Toen ik in bed lag zijn ze in de Eye geweest en naar het Nationaal Hystorisch museum. Ger heeft daar voor mij nog een paar mooie naalden op de foto gezet.


6 days in London. It was an experience. New Year's Eve at the foot of The Eye. We were together with Ivan and Sanne. I do not think we have beaten a lot. We have seen almost everything what was possible. Partly thanks to Sanne. She guided us through the underground. She had made a schedule of viewings. Of the crown jewels straight on until the tower. And from the palace to the museum's. But there was a nasty flu around London. And we have also received them. For free. We all spent one day in bed. Alternating though.
When I was in bed, they were in the eye and to the National Museum Hystorisch. Ger made for me a good picture with needles.

4 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

Het lijkt me een leuke plek om oud en nieuw te vieren, ben je er trouwens al uit wat je volgende project wordt?

Groetjes Yvon.

Astrid zei

He Yvon.
Op dit moment ben ik even met wat oud werk verder gegaan. Medusa van LA.Wiliams.
Ook heb ik alles voor de First Rose al klaarliggen. Ik denk dat ik het maar per maand afwissel.

Carolyn NC zei

What fun - glad you had such a nice visit!

Ingrid zei

Wow dit ziet er echt wel heel gezellig uit , kan geloven dat je het fijn vond ...