zondag 19 december 2010

Kerst sok, Christmas stocking

Na de Madonna is het wel wennen aan een ander kerstproject. Ik was er voor mezelf eigenlijk nog niet helemaal uit wat ik wilde. Deze kerstsok is een tussenweg naar iets groters. Ik ben ook helemaal weg van de Sleigh Ride van Morrissey. De sok is leuk om te maken hoor. Deze sok is de Sapphire van Cari Buzaik.

After the Madonna is it, to get used to one another Christmas project. It was for me really not sure yet what I want. This Christmas sock is a middle ground for something greater. I also love the Sleigh Ride by Morrissey. The sock is fun to make though. This sock is the Sapphire of Cari Buzaik.

5 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

Prachtige kleuren, succes ermee en een fijne zondag.

Groetjes Yvon.

Amarins zei

Deze wordt ook weer prachtig, je hebt al een lekker stuk gedaan.
Groeten,
Amarins

Desirée zei

De kerstsok wordt erg leuk!

Ingrid zei

hu...ik moet die naald daar eens goed van dichterbij bekijken .... is vast een speciale turbo naald :)) meis wat ga je vlug en die sok gaat heel mooi worden dat kan je nu al zien !

Tama zei

It looks lovely - the colors are beautiful!