vrijdag 10 december 2010

Het is gelukt / I did it !!

Het was afgelopen week te koud om buiten te zijn. Ik heb de madonna afgemaakt. Met de laatste steken gingen mijn gedachten uiteraard alweer naar een ander kerstproject uit. Ik denk dat het een kerstsok gaat worden van Cari Buzaik (Sapphire).
De lijstenmaker heeft gebeld, hij vertelde dat de Train of Dreams klaar was. Morgen gaan we die eerst ophalen, en dan neem ik de Madonna met me mee om een lijst uit te zoeken. Natuurlijk laat ik gauw zien hoe de trein is geworden. Ik ben zelf ook heel nieuwsgierig.

Last week it was too cold to be outside. I have finished the Madonna. With the last stitches my thoughts went out to another Christmas project. I think it will be a Christmas stocking from Cari Buzaik (Sapphire).
The framer has called, he said that the Train of Dreams was framed. Tomorrow we get that first. I will take the Madonna with me to search out a beautiful frame for it. Of course I will show how the train has become. I am also very curious.

7 opmerkingen:

ana~stitch zei

Astrid, it's superb! Really beautiful! Congratulations, can't wait to see it framed!

Elisa zei

Wat ga je toch super snel, erg mooi :)

Tama zei

That is beautiful! congratulations!!!

Yvon (jioya) zei

Gefeliciteerd, het is prachtig geworden. Ik ben zeer benieuwd wat voor een lijst je erbij uitzoekt.

Groetjes Yvon.

MarchAnn58 zei

Wonderful it is beautiful and you did a great job. Your needle must have been smoking.

Jan zei

That is just so beautiful. I cannot believe how fast you stitch.

Ingrid zei

Gefeliciteerd Astrid en het is heel erg mooi geworden !!! ben ook al eens benieuwd om hetin de lijst te zien ;)