zondag 21 november 2010

Madonna of Christensen

Sanne heeft een hele mooie lijst uitgezocht voor de trein. Over drie weken is hij klaar. Dan kan ik hem aan iedereen laten zien.
Eindelijk bijna december. Ik had de Train of Dreams precies op tijd af. Want ik heb grote plannen met de Madonna van Christensen. Die wil ik nu eigenlijk dit jaar wel klaar hebben.
Nu moest ik nog vier bladzijden van de Madonna. Een heb ik er nu af. In totaal 6200 steken gedaan deze week. nog drie bladzijden te gaan. Eigenlijk moet hij voor de kerst wel af zijn want daarna heb ik geen tijd meer om er aan te werken. vingers gekruist dus..


Sanne has a very nice Frame selected for the train. About three weeks he is ready. Then I can show it to everyone.
Finally almost December. I had the Train of Dreams exactly finished on time. Because I have big plans for the Madonna of Christensen. Who actually I want to have done this year.
Now I had to do four pages of the Madonna. I have one finished now. A total of 6200 stitches done this week. Three pages to go. Actually, it must be finished before Christmas because then I have no time to spend on it anymore. So fingers crossed ..

5 opmerkingen:

Desirée zei

Dat is nog een hele opgave om af te krijgen, maar je borduurt volgens mij veel en vaak, dus dat komt vast goed! Veel succes!

Yvon (jioya) zei

Je bent aardig opgeschoten, dat moet wel lukken om haar af te krijgen.

Groetjes Yvon.

Lonneke zei

Dat is nog een hele klus, maar het zal je vast wel lukken.!
Hij wordt in ieder geval erg mooi.

Amarins zei

Ik ben benieuwd of het je gaat lukken, hij wordt prachtig. Ik ben al benieuwd naar de ingelijste trein.
Groeten,
Amarins

Ingrid zei

ook deze wordt super en aan je tempo .... je gaat hem af krijgen , ben ik zeker van !