zondag 14 november 2010

A finish!!!!!!!

Zo, na een dag van alleen maar borduren, heb ik hem nu af. Het vrolijke treintje. Ik was er 19 Februari aan begonnen. Maar daar viel een zomervakantie tussen en een heel ziek familielid. Zo'n heel groot project is het niet. Wel een heel erg vrolijk project. Volgend weekend gaan Sanne en ik een lijst uitzoeken. Het zal niet makkelijk zijn. Rood, blauw, groen, geel, oranje. zoveel kleuren zullen er wel bij passen. Of een witte. Wel of geen passepartout. We zien wel. In ieder geval, ik heb mijn bureau eens een grondige schoonmaak beurt gegeven om Madonna van Christensen er op te leggen. Hier heb ik naar uitgekeken. Maar als ik daar aan begonnen was voordat ik de trein af had dan had ik heel december aan de trein gedacht. Nu denk ik alleen maar weer aan wat ik nog in de planning heb. First Rose van Christensen en de Medusa van L.A.Williams. en op het HAED blog stond een hele mooie van een koikarper van MC.Escher. Mijn zoon heeft Koikarpers en hij vond hem erg mooi. Nou volgend jaar is al weer volgeboekt.

So, after one day of only stitching, I have finished him. The joyful train. I was started on Feb 19. But there was one summervacation in between and a very sick relative. This  project is not very large. But a very happy project. Next weekend  Sanne an I search out a frame. It will not be easy. Red, blue, green, yellow, orange. many colors will fit in . Yes or no passepartout. We'll see. Anyway, I have my desk cleaned thoroughly, to place the Madonna of Christensen  on it. Here I have been looking forward to. But when I started to th madonna before I'd finished the Train. I only have the Train in my mind. Now I only think what I'm still have in the planning. First Rose from Christensen and Medusa of LA. Williams. And there was on the blog of HAED a koicarp by MC.Escher. My son has koi and found him very nice. Well next year is already booked.

8 opmerkingen:

MarchAnn58 zei

kgg44fsWoo Hoo great that the train is finished. It looks like it was a fun stitch. Looking forward to seeing how you frame it.
Next year is already a busy one for you and I am sure you will get them all done.

Yvon (jioya) zei

gefeliciteerd, deze is toch echt wel erg leuk.
Succes met je nieuwe werken.

Groetjes Yvon.

Desirée zei

Het is prachtig geworden. En ik vind dat je hem snel af hebt, want je borduurt ook nog aan andere werken. Veel plezier met je nieuwe borduurwerken.

Miriam zei

Wat een geweldige 'affo'!!! Dit patroon komt op mn wishlist hoor.

Groetjes
Miriam

Elisa zei

Oh deze is echt erg mooi geworden, super leuk :)

Marleen zei

Waw, wat is dit mooi geworden! heel kleurrijk wel, kijk al uit naar welke kader ja gaat kiezen.

Lonneke zei

jajaja, die vis van Escher is super! Toen ik hoorde dat ze Escher gingen charten hoopte ik al dat ze die zouden gaan doen.

De train is echt superleuk. Gefeliciteerd met weer een finish! Ben benieuwd hoe hij ingelijst gaat worden.

Ingrid zei

WOW !!! Dikke proficiat Astrid , hij is heel mooi geworden ... ben al benieuwd naar je lijst !