donderdag 11 november 2010

Bijna klaar / Almost done

Wel, ik ben aan de laatste 5000 steken begonnen. Het zal me toch nog verbazen als ik het haal in november.
Er was veel tussendoor gekomen. Zo zie je maar, niet alles is voorspelbaar. Ik heb nog 19 dagen om het af te maken. Dat zijn ongeveer 265 steken per dag. Je zou zeggen dat, dat wel moet lukken. Ik wil zo graag aan de Madonna beginnen. Ik ben sterk en ik houd vol. Dan ook nog de taak om er een leuke fleurige lijst bij uit te zoeken. Ik denk dat ik mijn schoondochter Sanne maar meeneem. Die heeft een goede kijk op vrolijke kleurtjes.

Well, I'm started at the last 5000 stitches. It will surprise me when I get it done in November. There had been much in between. So you see, not everything is predictable. I have 19 days to finish it. That's about 265 stitches a day. You could say that it should work. I would love to start the Madonna. I am strong and I maintain. Then add the task to search a nice colorful frame. I think I take my daughter in law, Sanne with me. Who has a good eye for bright colors.

4 opmerkingen:

Annelein zei

Prachtig! En een pluim voor je doorzettingsvermogen.

Het eind is bijna in zicht...

Yvon (jioya) zei

Volgens mij gaat het je wel lukken, ik ben zeer benieuwd wat voor lijst erbij komt,er zit al zoveel kleur in.

Succes met de laatste loodjes.

Groetjes Yvon,

MarchAnn58 zei

It looks so great and you are so close to the end. I can't wait to see your wonderful piece framed. Keep at it and you will have it done soooooooo soon.

Desirée zei

Je bent er inderdaad bijna, ik zou het echt knap vinden als je het zo snel af zou krijgen!