maandag 11 oktober 2010

Train of Dreams

Eindelijk dan weer anderhalve pagina af. Er kwam geen eind aan die confettiesteken. Wel leuk om aan het draakje met de slaapmuts bezig te zijn. Nu nog twee volle pagina's en twee halve. Ik denk niet dat ik dat in november red. Want in December wil ik toch weer aan de Madonna verder, die moet ook eens af dit jaar.

Finally there is one and a half page done. There was no end to the confetti stitches.Nice with the little dragon and the nightcap. Now to full and two half pages to go. I do not think I mange it in November to finish this. In December I go back to the Madonna, I want to finish her this year.




8 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

Wat is deze toch leuk,maar ik kan me heel goed voorstellen dat je de confettisteken op een gegeven moment helemaal zat ben.
Succes met het vervolg.

Groetjes Yvon.

Desirée zei

De trein wordt heel erg mooi, heel veel plezier met de laatste pagina's.

Groetjes,
Desirée

Elisa zei

Wat word hij toch mooi :)

Ingrid zei

Heel erg mooi is deze en ondanks de confettiesteken gaat het toch goed vooruit ,nog enkele pagina's en je bent er !

Ingrid zei

AStrid ik heb nog een vraagje ,ik las op een blog dat we met dezelfde borduurvloerstand werken ,volgens de winkel waar ik hem kocht kunnen we wat het raam betreft niet groter gaan dan 76 cm , ik las dat jij het raam 76 cm ook gebruikte .... moet je dan telkens het grote raam draaien om een draadje achteraan vast te leggen ? Ik sukkel eigenlijk een beetje met mijn vloerstand :( gebruik jij ook die tweepuntige naalden ?

Astrid zei

he Ingrid
Ik dacht dat ik nog niet de groottste had gekocht maar je brengt me aan het twijfelen. Ik ga zaterdag naar de beurs in Rotterdam en ik was eigenlijk van plan om een grotere te kopen want ik kom ruimte te kort. Het omdraaien voor de draadjes gaat wel makkelijk hoor. je flipt hem om hecht af en keert weer terug. Ik gebruik een enkele naald.

Astrid zei

He ingrid nogmaals
Ik heb hem bij de Bordurama gekocht en ze hebben ze nog van 90 en 99 cm. Die van 90 cm ga ik zaterdag kopen zodat mijn Medus er ook op past.

Ingrid zei

Bedankt voor je antwoord Astrid , ik heb ook gekeken bij bordurama en bij die grotere staat er dat ze niet geschikt zijn voor onze standaard ,ben eigenlijk wel een beetje benieuwd wat je ervaring er mee gaat zijn op de beurs ! Ik ben ook een HAED lover en die grote stukken stof krijg ik niet makkelijk op de 76 cm !