zondag 19 september 2010

Train of Dreams

Deze week een hele bladzijde gedaan. Ondanks dat ik weinig tijd had. En het was weer een heel gepriegel. Met al die confetti steken. Er kwam naar mijn gevoel geen eind aan. De muts lijkt heel makkelijk maar dat was het niet. Ik kijk uit naar het draakje op de loc. Je kan net het puntje van zijn staart zien. Morgen eerst naar het werk en dan in de avond aan de nieuwe bladzijde beginnen.

This week a whole page done. Although I had little time. And it was a whole lot of fiddling. With all the confetti stabbing. There never seemed to end. The hat looks very easy but it was not. I look forward to the dragon on the locomotive. You can just see the tip of his tail. First to work tomorrow, and then in the evening, a fresh start with a new page.



9 opmerkingen:

Carolyn NC zei

It's coming along so well - looks great!

Elisa zei

Wouw hij word prachtig, elke keer weer als ik een stukje verder zie vind ik hem mooier. Vooral de kleuren,
Hij komt ook op mijn verlanglijstje

Yvon (jioya) zei

Wat is deze toch leuk, ik blijf er echt naar kijken en zie steeds wat nieuws.
Mooie foto's van Brugge, we zijn er een paar jaar terug eens een dagje geweest het lijkt me ook wel een leuk idee om er in de wintermanden een dagje door te brengen.

Groetjes Yvon.

Ingrid zei

Hij is echt prachtig Astrid , heb gisteravond nog eens naar je site gekeken en naar al je schitterende afgewerkte werken en ook naar die van je vader , ik word hier blij van en het geeft me moed !

Astrid zei

Ingrid.... Moed is inderdaad wat je nodig hebt om dit te kunnen doen. want de stukken zijn zo groot. Maar die heb ik nog nooit opgegeven hoor !!!!En jij ook niet !!!

Ingrid zei

Astrid je blog staat afzonderlijk bij mijn favorieten , jij en je vader inspireren me enorm en ik kijk bijna dagelijks naar jullie werken !! Ik heb voor je op mijn blog een award , ik doe daar niet altijd aan mee maar ditmaal wist ik direkt wie hem zeker verdiende !;)

Pauline zei

Echt niet te geloven wat jij maakt hoor, ik bewonder al je werk echt heeeel erg!

Desirée zei

Zo wat ben je al ver, het wordt erg mooi.

Groetjes,
Desirée

Lonneke zei

hij wordt echt superleuk!