vrijdag 3 september 2010

Train of Dreams

Na een laptopdebacel (chrash) ben ik weer online. Het was wel schrikken. Maar gelukkig had ik goede backups. Ik heb intussen veel aan de Train of Dreams gedaan. Ik ben met de derde bladzijde bezig sinds de vorige update. Ik vind het erg leuk al deze kleuren. Nu komt aan deze kant de staart van het draakje aan de beurt. Ik kijk er naar uit. Naast me ligt Medusa, maar als ik daar weer aan verder gaat ga ik niet zo snel terug naar het treintje. Dus ze blijft maar even liggen. Ook heb ik de voorpagina van First Rose van Christensen uitgeprint. Ik vind haar zo mooi. Maar ja, je kan niet alles tegelijk doen. Al zou ik dat wel willen.
Ook zit in mijn achterhoofd nog de Tower at Stoney Wood. zucht, ik heb gewoon niet genoeg uren per dag.

After a laptopdebacel (chrash) I'm back online. It was scary. Fortunately I had good backups. I have now done much to the Train of Dreams. I am working on the third page since the last update. I really like all these colors. Now on this side, the tail of the dragon's apears. I am looking forward to it. Medusa lies beside me, but when I go there again I will not rush back to the train. So she continues to lie here. I also printed the front page of the First Rose Christensen. I think she is so beautiful. But hey, you can not do everything at once. All I would like to.
Also in my mind is still the Tower at Stoney Wood. sigh, I'm just not enough hours per day.


6 opmerkingen:

MarchAnn58 zei

I am with you I love the colors and you are doing such a great job. Let the snake lady :-) sit for a while than pick it up again when you are fresh.

Elisa zei

Ik vind de trein of dreams zo mooi, meerdere maken heb en ik denk dat hij op mijn verlanglijstje komt.

Komt vooral door de prachtige kleuren,

Annelies zei

Hij wordt echt heel mooi, inderdaad hele mooi kleuren.

Pauline zei

Prachtig word het, ik kan me voorstellen dat je alles tegelijk wil maken en doen...ik heb daar ook last van...

Carolyn NC zei

Looks awesome!

Ingrid zei

ha , nu herken ik hier heel veel van mezelf , ik zie al die mooie patronen en wil ze allemaal wel maken alleen ..... de tijd hè !Maar jij gaat toch snel vooruit hoor ...! De train of Dreams heeft schitterende kleuren en zou hem dolgraag ook starten alleen ..heb er al zoveel en aan mijn tempo gaat ik er NOOIT eentje afkrijgen ;) !