zaterdag 25 september 2010

Dragon Eye en Motorcycle garage

Ik zag net dat het precies een maand geleden is dat mijn vader langs is geweest met zijn borduurwerk. Hij heeft een hele rij gemaakt in vier weken. En wat word het al mooi. De tovenaar staat er zo mooi bij. Hij zei dat hij nu op de helft is. Dus dit hele stuk moet hij nog een keer doen, voor de onderkant. Ook zag hij bij mij op tafel een voorbereiding liggen voor een nieuw project. Dit word voor mijn echtgenoot. Ik vroeg lief of hij er aan wilde beginnen... En ja hoor hij gaat het maken als Dragon eye af is. Daar ben ik wel blij mee.Het is de motorfietsengarage van Bob Beyerly. En aangezien we redelijke fanaten zijn is het toepasselijk.

I just saw it is exactly one month ago that my father came along with his work. He has made a whole row of pages. And what is it all pretty. The Wizzard is so nice. He said he is now half way. So this whole thing must be done for the bottum. He looked at my table were was a preparation for a new project for my husband. I asked him very.... nicely if he want to make it for him, after Dragon eye is finished. He said yes..... I am so happy. It so gonna be the Motrocylegarage from Bob Beyerly. And since we are enthusiasts, it seems appropriate. 

7 opmerkingen:

Desirée zei

Wow Dragon Eye wordt echt schitterend, daar zal je vader al heel wat uurtjes aan hebben besteed. Het andere patroon ziet er erg realistisch uit, ben benieuwd hoe het eruit ziet in kruissteekjes.

Groetjes,
Desirée

Yvon (jioya) zei

Je vader gaat als een speer, leuk om het zo tevoorschijn te zien komen en dat hij ook al een ander project durft aan te nemen.
Deze zal vast ook heel mooi worden.

Fijn weekend,

Groetjes Yvon.

Ingrid zei

Dragon eye ziet er prachtig uit , nog een voor mijn verlanglijstje ;) ! Het andere patroon heb ik gezien op de site van Haed en het was mij ook opgevallen , aangezien jullie bikers zijn moet je het echt hebben .... het gaat perfect bij jullie passen !! Leuk dat je zo'n hobby kan delen met je vader ben er stiekem een beetje jaloers op ;) !
Fijn weekend verder Astrid

Amarins zei

Deze wordt echt gaaf zeg, hij gaat als een speer.
Het nieuwe patroon is super mooi.
Groetjes,
Amarins

Dani - tkdchick zei

What a stunning project!!!

Elisa zei

wouw hij word echt erg mooi,

Lonneke zei

Echt indrukwekkend hoor, wat je vader doet! En heel mooi!