zondag 12 september 2010

Brugge

We hadden Ger zijn ouders beloofd om hun eens weg te brengen naar Belgie. Zodat zij bij kennissen op visite konden. Wij gaan dan een dagje uit. Zo belanden we in Brugge. Wat een mooi stad zeg. Wat we niet wisten dat het monumenten dag was. Het was heel erg druk. Maar, het was een mooie en zonnige dag. We hebben weer veel gezien. Jammer dat we wel aan het eind van de dag terug moesten. Anders hadden we nog naar een voorstelling van Carmen gegaan. Natuurlijk heb ik chokolade gekocht in een van de vele winkels. Ger heeft zoveel fotó's gemaakt dat ik niet kon kiezen. Een van het plein met de mooie gebouwen.
Er was ook een bierfestival. We werden al bijna dronken van de bierdampen.
Niet aan meegedaan want er moet nog auto gereden worden.
Er viel mij wel een hele mooie muurschildering op. Die voor mij wel heel toepasselijk was. Een schaar met drie naalden. Ik denk dat ik die nog wel gaat maken als tumbnail. Het was een heel gezellige dag uit.

We had promised Ger his parents, to bring them to Belgium. So they were able to visit relatives. We went for a day out. So we arrive in Brugge. What a beautiful city. We did not know that there was a monuments day. It was very busy. But, it was a beautiful and sunny day. We have seen a lot. Pity that, we do at the end of the day, had to go back. Otherwise we had gone to a performance of Carmen. Of course I bought chocolate in one of the many shops. Ger has made so many pictures that I could not choose. One of the square with beautiful buildings. There was also a beer festival. We were almost drunk from the beer fumes. Not taken because there is still a car to be driven. I noticed there is a beautiful wall painting. For me it was quite appropriate. Scissors with three needles. I think I will make this as tumbnails.It was a very pleasant day
.

2 opmerkingen:

kruissteekje zei

Brugge is inderdaad één van onze mooiste steden. Heb je ook het chocolademuseum bezocht? En de handwerkwinkel in de Katelijnestraat?2 aanraders!

Marleen zei

ja Brugge is heel mooie en leuke stad, mijn favoriete shopstad en ik ga er vanmiddag naartoe. heb je alle 4 de handwerkwinkels bezocht in Brugge?