woensdag 22 september 2010

award



Gisteren avond een heel leuk bericht van Ingrid dat ik een award heb verdient. Nou ben ik niet zo voor awards, maar deze was erg leuk en gemeend. Ik ben ook niet iemand voor kettingbrieven en opdrachten maar ik ga toch de helft van het verzoek invullen. 



3 dingen waar ik van houd zijn, Famile, (man, kinderen,ouders) Wintertijd en uiteraard borduren.

Dan de foto waar mijn schoonouders opstaan. Zo ziek als zij is, er voor gaan en na deze 60 jarige bruiloft helaas instorten. morgen mogen we ze weer ophalen uit het ziekenhuis.

Yesterday I had a nice message from Ingrid.I have received an award from her.I am ussualy not for awards. But this very nice and sincere ment. I do not like to forward chainletters but I make a small exeption.

3 things I love are family, wintertime and stitching.
and the foto is from my parents in law. She is very ill and after this anniversary ( 60 years togheter) she became more ill and we get her out of the hospital tomorrow.

2 opmerkingen:

Desirée zei

Gefeliciteerd met de award!

Groetjes,
Desirée

Ingrid zei

Ben ook niet zo voor awards maar deze wilde ik je toch geven , je blog bezorgt me niet alleen inspiratie maar ben telkens extra gemotiveerd na mijn bezoekje hier ! Veel beterschap voor je schoonmoeder !