zondag 8 augustus 2010

Train of Dreams

In navolging van de anderen die aan de trein bezig zijn, heb ik het ook weer opgepakt. De Medusa had mij helemaal in haar ban. Maar de vrolijke kleuren trokken mij toch weer aan. Eerst het stof er even afgeblazen. en een pagina gedaan. Ik vraag me af. is het een plank aan de muur? Een bureau? Of ligt alles op de vloer. Waar het ook is, maakt niet uit. Het is heel leuk om te maken

Like the others who are working on the train, I also picked it up again. Medusa had me completely under her spell. But the bright colors attracted me yet again. First, the dust has just blown off. And a page done. I wonder. it is a shelf on the wall? A desk? Or is everything on the floor. Wherever it is, does not matter. It is very fun to make

8 opmerkingen:

Yvon (jioya) zei

hoi Astrid, de trein is erg mooi,het is leuk om bij iedereen die ermee bezig is te kijken.volgens mij ben jij rechts begonnen en Sjoukje links, klopt dat.
Misschien dat ik deze ook nog wel eens ga maken eerst mijn eigen werk maar af maken.

Groetjes Yvon.

Margreet zei

Hallo Astrid. Ik kwam gisteren voor het eerst op je blog. Mijn mond viel open. Ik borduur ook al jaren, maar dit soort borduurwerken had ik nog nooit gezien. Schitterend. Het lijkt mij een gebed zonder end. Mijn complimenten voor dit geduld en zeker aan je vader. Die maakt ook topstukken en in zo'n korte tijd. Ik vraag me wel af, waar laat je die werken. Mijn handen gaan jeuken bij deze blog. Ik heb je blog in mijn favorieten gezet en zal met regelmaat je vorderingen volgen. Succes verder en groetjes van Margreet.

Astrid zei

he Margreet.
Alle werken hangen aan de muur verdeeld over het huis. Twee hangen er bij mijn schoonmoeder. Ze vond ze zo mooi dat ze er graag wat meer naar wilde kijken.
Je kan alle werken van mijn vader bekijken op www.vanomme.com Leuk dat je er plezier aan beleefd. Wat maak je zelf zoal?? En heb je zelf een blog??

Ingrid zei

Hallo Astrid , Wat een prachtig werk is die Train of Dreams toch , ik denk dat ik het patroon ook ga kopen , hoewel ik er voor het ogenblik aan genoeg bezig ben ik ga niet zo vlug .....maar deze is toch super van kleuren hè ? Jij schiet aardig op zeg ! Prachtig werk !

Margreet zei

Hoi, ik heb zelf ongeveer 25 stuks geborduurd, 15 stuks hangen in huis, rest is geboortelappen voor neefjes en nichtjes, 1 Marjolein Bastin bij mijn ouders als kado. In huis heb ik Engelse Tuin, Franse Lavendelshop, Aap noot mies, geboortelappen voor mijn 2 zoons, Engelse conservatories (tuinkassen), 4 seizoenen van Marjolein Bastin, Beertje Paddington ABC, 4 seizoenen Vera de Muis, wat borduurwerken van katten en mijn pronkstuk is 4 kattenkoppen op zwarte achtergrond. Iedereen denkt dat het een foto is. Bij elkaar heel wat werken en dan nog een stuk of 10 borduurwerken die ik voor goede doelen heb geborduurd. Eigenlijk ben ik de tel kwijt en alles in kruissteek.
Ik heb zelf geen blog. De blog van je vader heb ik ook al gezien.
Jullie borduurwerken zijn voor mij wat te groot en ik hou niet zo van die engelachtige en buitenaardse afbeeldingen om zelf te maken, maar ik vind ze schitterend om te zien.

Groetjes Margreet.

Elisa zei

Deze word erg mooi

Felicity zei

Beautiful!

Lonneke zei

Hij is erg leuk en kleurrijk. En ik denk dat het een bureau is ofzo, aangezien er koffie op staat, die zal je toch niet snel op de grond zetten.
Dat slapende draakje is toch ook zo leuk.
Is het erg veel confetti of is het nog wel te doen?