woensdag 25 augustus 2010

Dragon Eye

Mijn vader is langs geweest om te laten zien dat hij weer een rij af heeft. Wat gaat hij toch snel. Hij geeft toe dat er wel veel blauw in zit en het dus niet net als met J. Wall erg veel confettie is. Het is ook geen heel groot en breed werk, dat scheelt ook. Hij heeft er wel plezier in.
Het word gemaakt op 18 ct Aida.

My father has been along to show that he has another row finished. H is rapid. He admits, that it is a lot of blue and not just like J. Wall was very much confettie. It is not a very large and wide work, which also makes a difference. He does have fun. He works on 18 ct Aida.

5 opmerkingen:

Babs zei

Je vader is echt snel, laat me raden, binnen een maandje is ie af?

Elisa zei

wouw hij gaat echt snel, word erg mooi.

Christine zei

waouw !! So much stitches on theses HAED designs ! beautiful !

Pauline zei

Via, via heb ik jouw blog gevonden en ik moet zeggen, ik ben er helemaal stil van!
Hoe is het mogelijk dat je zoveel werken hebt gemaakt??
Ik ben echt enorm onder de indruk...volgens mij ben jij de top onder de boduursters!

Ingrid zei

WOW !! Prachtige kleuren ..... ben al heel benieuwd deze eens af te zien , denk dat het een topstuk wordt !