donderdag 29 juli 2010

Medusa. L.A Williams

Na negen dagen borduren heb ik een pagina af met 7500 kruisjes. I vind de details erg mooi. Ik heb net een film gezien waar Medusa in voor kwam. Percy and the Lightning Thief. Ze had een hoofd vol met slangen en verder niet veel om het lijf. Ik vind de mijne mooier hoor.

After nine days of stithing I finished a page with 7500 stitches. I love the details and the snakes coming alive. I just saw a movie with Medusa in it. Percy and the lightning Thief. Her head was full with snakes and the rest just a pretty woman. Mine is much nicer to watch !!!

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat zeg je Astrid 7500 steekjes .... ik weet niet wat ik hoor :D en helemaal niet wat ik zie ! Je hebt er me daar weer een mooie uitgekozen meis , het wordt weer een prachtstuk !

Jan zei

You stitch so fast! It takes me a month or more to do a page. I love this piece and can't wait to see more.