dinsdag 20 juli 2010

Medusa L.A Williams

Ik heb naast de smalle zijkanten ook twee extra pagina's af. Ik vind het geweldig om deze vrouw tot leven te borduren. Ik dacht eerst dat de kleurwisseling niet veel zou zijn. Maar daar heb ik me in vergist. Wat een wisselingen zeg. Ik ga er eerst nog een pagina onder maken. Waarna er een smalle pagina aan de zijkant aan de beurt is.


I have next to the side, two additional pages finished. I love this woman come to life while I am stitching. At first I thought the color would change little. But I was wrong at that thought. I go make at first a page under. After that a small page below the side.

4 opmerkingen:

Elisa zei

Wouw hij word echt prachtig, geniet er van om het te borduren

MarchAnn58 zei

Looks great, keep up the wonderful work. Tell your Father his work is beautiful.

Ingrid zei

Hahahaha Astrid ik moet lachen ... jij rekent per bladzijde en ik ...per 1000 steken :D !! Die kleuren zijn echt prachtig zeg ,dit wordt vast en zeker ook een heel mooi werk dat zie je nu al ,kan bijna niet wachten om de dame te zien verschijnen !

Carolyn NC zei

Great progress. :)