zondag 30 mei 2010

Medusa, L.A. Wiliams

Ik ben aan een nieuwe begonnen om mee te nemen op vakantie. Je bent toch eerst veel met de achtergrond bezig. Dan kan er ook niet veel mis gaan. Het is Medusa van L.A. Williams. Het is een hele grote. Maar dat vind ik niet erg. Ik zal genoeg voorraad 3371 meenemen want daar bestaat de achtergrond voornamelijk uit.

I have a new start to take on holiday. There is a lot of the background first to do. Then there's not much to do wrong. It is Medusa of LA Williams. It is a big one. But I do not mind. I will bring enough 3371 because that is the background mainly.

5 opmerkingen:

Elisa zei

Ik ging op internet kijken naar een voorbeeld, maar kon het niet vinden.
Maar ben heel erg benieuwt hoe het gaat worden.

Succes

Astrid zei

Kijken bij HEAD onder L.A.Williams.

Elisa zei

@Astrid

Nu heb je een voorbeeld er bij, en oh wat is deze gaaf zeg. Super

Miriam zei

Oh, wauw. Weer zo'n mooie HEAD.

Groetjes
Miriam

Ingrid zei

Astrid hij is echt schitterend , ben al heel benieuwd hoe het verder gaat , je zit veel met dezelfde tinten maar ik denk dat het resultaat verbuffend gaat zijn !