vrijdag 23 april 2010

Sifter ingelijst / framed

Nou daar is hij dan, de ingelijste Sifter. Ik vind de duistere lijst er mooi bijpassen. Dat was nog een hele toer om uit te zoeken want echt niet alle zwarten lijsten passen erbij. Dit is mat, ingedeukt, met een rode waas over de hooggelegen delen.

Well here it is, the framed Sifter. I think the frame is pretty dark matching. That was quite a challenge to find because all blacks do not really fit this work. This is dull, dented, with a red haze over the higher parts.


7 opmerkingen:

Elisa zei

Wouw zo komt die zo mooi uit, ik vind het een hele goede keuzen om hem zo in te lijsten.

ik vind hem prachtig geworden zo.

Wendy zei

Oooh die is echt wel heel mooi geworden!
Wat een prachtwerk en toch iets om fier over te zijn.

Miriam zei

Dat is inderdaad een heel mooi(e) bijpassende lijst. Geeft een, hoe zeg ik dat: dramatische look. Nee, dat is het niet helemaal. Lastig te omschrijven, maar ach: het totaalplaatje is helemaal geweldig!

Groetjes
Miriam

Ingrid zei

Wel...... Hier sta ik wel van te kijken ... die lijst geeft nog eens meerwaarde aan het werk , het is echt een kunstwerk !Schitterende keuze en dat heb je heel mooi gedaan! knappe keuze van de lijst !

Carolyn NC zei

Frame looks great!

Jan zei

It looks really great framed! Excellent piece.

Wendy zei

prachtig !!
ik hou ook erg van die `oude` bewerkte lijsten, schitterend !