dinsdag 6 april 2010

Madonna Christensen

Ik ben verder gegaan met de Madonna van Christensen. En ik heb een hele regel van de bladzijden gedaan. 5000 steken. Ze komt dit jaar wel af. Ik ben ook begonnen met de Medusa van LA Williams. Maar dat is alleen nog maar bruin en niets aan te zien. Zodra ik daar enige vorm in krijg dan laat ik het zien. Ik heb nog een vraag. Ik gebruik een garenhouder van Pako. Maar het sponsje waar je de naalden in steekt is helemaal verteerd. Wie weet waar ik zo'n blauw sponsje kan kopen of heeft een tip voor iets anders te gebruiken.

I continued with the Madonna of Christensen. And I have a whole line of the pages done. 5000 stitches. She'll be off this year. I also started the Medusa, LA Williams. But that is only brown and nothing to see. Once I get it in any form I let it see.
I have a question. I use a yarn holder from Pako. But the sponge where you insert needles into is completely digested. Who knows where I can buy some blue sponge or have a tip for something else to use.

4 opmerkingen:

Elisa zei

Hij word erg mooi,

en een antwoord op je vraag heb ik helaas niet. Zou het niet weten.

Wendy zei

ik kan je helaas ook niet helpen, maar ik vind je Madonna heel mooi !

Ingrid zei

super mooi Astrid , het sponsje kan je hier kopen http://www.borduurpakketten.nl/
heb het daar ook al bijbesteld !

Astrid zei

O.... Ingrid bedankt ik heb gelijk besteld.