vrijdag 30 april 2010

Gatekeeper ingelijst/framed

Nadat ik de Gatekeeper af had kon ik maar niet beslissen wat voor een lijst ik er omheen wilde. Meestal weet ik van tevoren wel wat ik wil. Maar bij deze had ik geen idee. Dus ze bleef maar op de kast liggen. Nadat ik de Sifter af had en die moest ingelijst worden heb ik haar meegenomen. Nadat er heel wat lijsten geprobeerd waren kwam deze als beste naar voren. Ik vind het geslaagd.


After I had finished the Gatekeeper, I could not decide what kind of frame I wanted around. Usually I know beforehand what I want. But to this I had no idea. So she kept on the shelves. After I had finished the Sifter and I had to frame it, I take her with me. After many frames were tried, as best this came forward. I think it succeeded

5 opmerkingen:

Ingrid zei

WOW !!! Geslaagd zeg je ......ik vind het fantastisch mooi !!! De lijst past er echt heel goed bij ! Goede keuze heb je gemaakt Astrid , je bent alweer een kunstwerk rijker geworden!

Miriam zei

Jéé, ik ben er even stil van hoor.









Wat een schitterende lijst heb je erbij gevonden (het borduurwerk verdient het, dat is ook al zó mooi)

Groetjes
Miriam

Sabine S. zei

It was worth the wait, the frame is beautiful! So delicate and lovely!
Sabine

kruissteekje zei

Perfecte keuze Astrid

MarchAnn58 zei

I like both the frames they really look good on the pieces.

So how was the wedding?????